3 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήριο της κ. Βάσω Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη



Ήταν ένας δύσκολος αγώνας που εξελίχθηκε όμως με την συνδρομή σας σε μια μεγάλη νίκη. Ο Giorgos Patoulis είναι ο νέος Περιφερειάρχης Αττικής, η Αττική γυρίζει σελίδα και τα καλύτερα έρχονται. Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους όσοι συμμετείχαν στην προσπάθεια ώστε να κάνουμε την Νέα Αρχή για την Αττική αλλά και όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό μου, συμβάλλοντας στην εκλογή μου στην Ενότητα Νήσων. Η τιμή που μου κάνατε είναι μεγάλη και θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για την αναβάθμιση των υποδομών και της ποιότητας ζωής στην Σαλαμίνα, στην Αίγινα, στον Πόρο, στην Ύδρα, στις Σπέτσες, στο Αγκίστρι, στα Κύθηρα,στα Αντικύθηρα στην Τροιζηνία και στα Μέθανα. Τώρα, οφείλουμε όλοι, ενόψει των βουλευτικών εκλογών, να αγωνιστούμε ώστε στις 7 Ιουλίου η Ελλάδα να γυρίσει σελίδα, αναδεικνύοντας στην πρωθυπουργία τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Και πάλι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.