4 Μαρτίου 2012

Μήνυμα αναγνώστη: Τι χρωστάω με το... καλημέρα...


Σήμερα έκατσα και υπολόγισα τι χρωστάω στο Κράτος (ή μάλλον τι ΖΗΤΑ το Κράτος απο εμένα) με το που ανοίγω τα μάτια μου και λέω... καλημέρα στο γείτονα στην οικογένεια στους συναδέλφους μου.
Με το καλημέρα λοιπόν ο Δήμος μου ζητά 0,45 ευρώ ,με το καλημέρα η ΔΕΗ μου ζητά για τα πάγια μόνο 0,50 ευρώ ,με το καλημέρα η ΕΡΤ μου ζητά 0,16 ευρώ,με το καλημέρα η Εταιρία παροχής Αερίου μου ζητά πάγιο 0,28 ευρώ και θα προσθέσω και την απαίτηση της ΔΕΗ για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για 0,03 λεπτά.Δηλαδή κάθε ημέρα που ανοίγω τα μάτια μου Χωρίς να κάνω οτιδήποτε χρωστάω 1,42 ευρώ!!! 
Χωρίς να χρησιμοποιήσω κάποια ηλεκτρική συσκευή ,χωρίς να ανοίξω την θέρμανση Αερίου ,χωρίς να ανοίξω την τηλεόραση για να δώ ΕΡΤ (Εδώ γελάμε!). Και φυσικά χωρίς να δώ αν ο Δήμος μάζεψε τα σκουπίδια ,επιδιόρθωσε τη λακούβα στο οδόστρωμα ή άλλαξε την καμμένη λάμπα απέναντι.Εδώ δεν έβαλα βέβαια και τα χοντρά χαράτσια τους !Το τέλος Ακινήτων για το σπίτι μου ,την έκτακτη εισφορά της Εφορίας για τα τυχόν εισοδήματά μου και ότι άλλο σκεφτούν στην πορεία.
Δηλαδή αν εγώ δεν έχω δουλειά ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΟ,ΚΥΡΙΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ (ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ δεν λέω γιατί σας έχει ξεχάσει ήδη ο κάθε Έλληνας) ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ που το παίζεται τώρα σωτήρας υποτίθεται ότι θα τα πληρώσω με επίδομα ανεργίας 359 ευρώ;

Και θα ζητήσετε την ψήφο μου για να κάνετε ΤΙ; Να με σώσετε κάνοντας το 1,42 ....3 ευρώ?Κλείνοντάς μου τη θέρμανση?το ηλεκτρικό ρεύμα;
Ε ΛΟΙΠΟΝ ακούστε κάτι... μια μέρα ΕΣΕΙΣ θα ανοίξετε τα μάτια σας και θα ακούσετε κάποιον να σας ψιθυρίζει "ετοίμασε Βαλίτσες....φεύγουμε" ....."γρήγορα ..θα μας καθίσουν στο σκαμνί"....."Σήκω ...καιγόμαστε!" Δεν χρωστάω Κύριοι τίποτα!Δεν υπάρχει Χρέος ...δεν μασάω πια το παραμύθι σας!Δεν θέλω άλλα δανεικά!

Πηγή axortagos